График на дейностите по проект:
Четирите К - Конфликти, Комуникация, Креативност,
Компютри
The 4 Cs- Conflict, Communication, Creativity,
Computers
Начална дата на
проекта : 1 юни 2018г.
Продължителност
: 12 месеца
Педагогически
специалисти, които са включени в проекта, са осем и отговарят на следните критерии:
- Много активни и силно
мотивирани с желание да повишат
квалификацията си и знанията за европейския опит и програми;
- Да осъзнават
значимостта на ученето през целия живот;
- Планират, организират и
провеждат качествен образователен процес, да се справят и решават успешно възникнали проблеми;
- Имат високи
педагогически постижения и използват нови методи, развиващи креативността и
критичното мислене на учениците, умения да адаптират европейския опит към
нуждите на образователния процес в училището;
- Имат опит в предходни
европейски проекти и национални програми;
- Имат опит в работа с деца , застрашени от отпадане, деца в риск,
деца със специални образователни потребности;
- Използават
ефективно в работата си образователни портали, имат опит в използаване на информационни и комуникационни технологии ;
- Имат добри практики за справяне
с конфликтити и тяхното разпространение;
- Умеят да организират
обучения в различни квалификационни форми;
- Умело
да работят в екип и осъществяват активна
комуникация с ученици, родители , заинтересовани страни; да споделят ефективно
опита си.
- Владеят английски език и имащи желание да повишават езиковите си
умения.
Месец
|
Дейност
|
Март
2018г.
|
1. Запознаване
на педагогическите специалисти с
написания проект „Четирите К -
Конфликти, Комуникация, Креативност, Компютри” – цели, задачи и дейности
|
Април
, Май 2018г.
|
2. Избор
на комисия, съставена от един
представител от ръководството, представител на обществения съвет от училището и един учител по чужд език от училището. Комисията ще извърши подбор на педагогически специалисти, които
ще бъдат включени в предстоящи мобилности по проекта.
3. Разработване
на процедура за подбор.
4. Събиране
на заявления на участниците, сv, мотивационно писмо, анкетни карти.
5. Избор
на педагогически специалисти, които ще бъдат включени в предстоящите
мобилности.
|
Юни
, Юли
2018г.
|
- Подписване,
финансиране и стартиране на проект„Четирите К - Конфликти, Комуникация,
Креативност, Компютри”.
- Подготовка
и организация за провеждане на мобилностите във Флоренция, Барселона и
Дъблин.
- Стартиране на дневник на проекта.
- При
необходимост – провеждане на курс по английски език на училищно ниво.
|
Август
2018г.
Септември
2018г.
|
- Провеждане
на обучение по Дейност №1 – „Креативност, иновация, мотивация и нови
обучителни методи” обучение във Флоренция.
- Провеждане
на обучение по Дейност №2 – "Нови методи за решаване на конфликти,
стратегии за мотивация и съвместна работа” обучение във Флоренция.
- Провеждане
на обучение по Дейност №3 –
„Социалните медии и уеб решения за класната стая” обучение в Дъблин.
- Провеждане
на обучение по Дейност №4 –
„Използване на таблети и смартфони като образователен инструмент”
обучение в Барселона.
- Стартиране
на блог по проекта и фейсбук страница.
- Подготовка
на УУП, включващи факултативна подготовка по интереси на учениците,
оформяне на групи с обучителни трудности, с които ще се работи по НП”С
грижа за всеки ученик”.
- Планиране
на вътрешноинституцаонални обучения за предстоящата учебна година.
- Представяне
на презентации пред
педагогическия съвет от проведените мобилности – Дейност №1, Дейност №2,
Дейност №3, Дейност №4.
- Представяне
на презентации пред обществения
съвет към училището от проведените мобилности – Дейност №1, Дейност №2,
Дейност №3, Дейност №4.
|
Октомври
2018г.
|
- Попълване
на анкетни карти на участниците в мобилностите, отчитащи напредъкът им
от компетенции и умения, които ще прилагат в работата си.
- Работа
по групи и методически обединения с цел разпространение на опита на педагогически специалисти, участвали в
мобилности.
|
Ноември
2018г.
|
- Провеждане на вътрешноинституционално
обучение по тема„Креативност,
иновация, мотивация и нови обучителни методи”
- Обогатяване
със снимков и учебен материал на
блога, фейсбук страницата и сайта на училището
- Провеждане
на открит урок в гимназиален етап от участник в мобилност по КД1.
|
Декември
2018г.
|
- Провеждане
на вътрешноинституционално обучение
по тема"Нови методи за решаване на конфликти, стратегии за
мотивация и съвместна работа”
- Обогатяване
със снимков и учебен материал на
блога, фейсбук страницата и сайта на училището.
- Провеждане
на открит урок от участник в мобилност по КД1.
- Организиране
на коледен базар с ученици и учители.
- Организиране
на Коледен концерт „Да бъдем позитивни, щастливи и мотивирани”.
|
Януари
2019г.
|
- Провеждане
на вътрешноинституционално обучение
по тема„Социалните медии и уеб решения за класната стая”
- Обогатяване
със снимкови учебен материал на
блога и сайта на училището.
- Провеждане
на открити уроци от участници в мобилност КД1
|
Февруари
2019
г.
|
- Провеждане
на вътрешноинституционално обучение
по тема„Използване на таблети и смартфони като образователен
инструмент”
- Обогатяване
със снимков и учебен материал на блога, фейсбук страницата и сайта на училището.
- Провеждане
на открити уроци от участници в мобилност по КД1
|
Март
2019
г.
|
- Организиране на Кръгла маса с цел
споделяне и популяризиране на
добри педагогически практики с директори, педагогически специалисти,
експерти от РУО, родители, обществен съвет от проведени мобилности и организирани
обучения на училищно ниво.
- Подготовка
и разпространение в местни вестници и Община Горна Оряховица.
|
Април
2019г.
|
- Организиране
на Кръгла маса с цел споделяне и популяризиране на добри педагогически
практики с неправителствени организации.
- Подготовка
и печат на анкетни карти на тема”Какви иновации използвам в своята
работа след проведените обучение и как това повиши резултатите на
учениците и тяхната мотивация”.
- Подготовка
на въпросници към родители”Какви промени и как оценяват мотивацията за
учене чрез използваните иновации в учебния процес”
|
Май
2019г.
|
- Разпрастранение
на блог от виртуални ресурси в E-Twinning, Facebook,
LinkedIn, Twitter
- Изработване
на филм „Четирите К - Конфликти, Комуникация, Креативност, Компютри” и
разпространение във Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram
- Завършване
на дневник по проект„Четирите К - Конфликти, Комуникация, Креативност,
Компютри”
- Попълване
на финален отчет по проект„Четирите К - Конфликти, Комуникация,
Креативност, Компютри” по „Еразъм+”, КД1
|
Няма коментари:
Публикуване на коментар