неделя, 20 май 2018 г.

График на дейностите по проект "Четирите К"



График на дейностите по проект:
Четирите К - Конфликти, Комуникация, Креативност, Компютри
The 4 Cs- Conflict, Communication, Creativity, Computers

Начална дата на проекта : 1 юни 2018г.
Продължителност : 12 месеца
Педагогически специалисти, които са включени в проекта, са осем и отговарят на следните критерии:

  1. Много активни и силно мотивирани  с желание да повишат квалификацията си и знанията за европейския опит и програми;
  2. Да осъзнават значимостта на ученето през целия живот;
  3. Планират, организират и провеждат качествен образователен процес, да се справят  и решават успешно възникнали проблеми;
  4. Имат високи педагогически постижения и използват нови методи, развиващи креативността и критичното мислене на учениците, умения да адаптират европейския опит към нуждите на образователния процес в училището;
  5. Имат опит в предходни европейски проекти и национални програми;
  6. Имат опит в работа  с деца , застрашени от отпадане, деца в риск, деца със специални образователни потребности;
  7. Използават ефективно  в работата си  образователни портали, имат опит  в използаване на  информационни и комуникационни технологии ;
  8.  Имат добри практики за справяне с конфликтити и тяхното разпространение;
  9. Умеят да организират обучения в различни квалификационни форми;
  10. Умело да работят в екип  и осъществяват активна комуникация с ученици, родители , заинтересовани страни; да споделят ефективно опита си.
  11. Владеят  английски език  и имащи желание да повишават езиковите си умения.


Месец
Дейност
Март 2018г.


1.      Запознаване на  педагогическите специалисти с написания проект  „Четирите К - Конфликти, Комуникация, Креативност, Компютри” – цели, задачи и дейности

Април , Май 2018г.






2.      Избор на комисия,  съставена от един представител от ръководството, представител на обществения съвет  от училището и един  учител по чужд език от училището.  Комисията ще извърши  подбор на педагогически специалисти, които ще бъдат включени в предстоящи мобилности по проекта.
3.      Разработване на процедура за подбор.
4.      Събиране на заявления на участниците, сv, мотивационно писмо, анкетни карти.
5.      Избор на педагогически специалисти, които ще бъдат включени в предстоящите мобилности.
Юни , Юли
2018г.

  1. Подписване, финансиране и стартиране на проект„Четирите К - Конфликти, Комуникация, Креативност, Компютри”.
  2. Подготовка и организация за провеждане на мобилностите във Флоренция, Барселона и Дъблин.
  3. Стартиране  на дневник на проекта.
  4. При необходимост – провеждане на курс по английски език на училищно ниво.
Август 2018г.







Септември 2018г.







  1. Провеждане на обучение по Дейност №1 – „Креативност, иновация, мотивация и нови обучителни методи” обучение във Флоренция.
  2. Провеждане на обучение по Дейност №2 – "Нови методи за решаване на конфликти, стратегии за мотивация и съвместна работа” обучение във Флоренция.
  3. Провеждане на обучение  по Дейност №3 – „Социалните медии и уеб решения за класната стая” обучение в Дъблин.
  4. Провеждане на обучение  по Дейност №4 – „Използване на таблети и смартфони като образователен инструмент” обучение в Барселона.
  5. Стартиране на блог по проекта и фейсбук страница.
  6. Подготовка на УУП, включващи факултативна подготовка по интереси на учениците, оформяне на групи с обучителни трудности, с които ще се работи по НП”С грижа за всеки ученик”.
  7. Планиране на вътрешноинституцаонални обучения за предстоящата учебна година.
  8. Представяне на презентации  пред педагогическия съвет от проведените мобилности – Дейност №1, Дейност №2, Дейност №3, Дейност №4.
  9. Представяне на презентации  пред обществения съвет към училището от проведените мобилности – Дейност №1, Дейност №2, Дейност №3, Дейност №4.

Октомври
2018г.


  1. Попълване на анкетни карти на участниците в мобилностите, отчитащи напредъкът им от компетенции и умения, които ще прилагат в работата си.
  2. Работа по групи и методически обединения с цел разпространение на опита на  педагогически специалисти, участвали в мобилности.
Ноември
2018г.

  1.  Провеждане на вътрешноинституционално обучение  по тема„Креативност, иновация, мотивация и нови обучителни методи”
  2. Обогатяване със снимков и учебен  материал на блога, фейсбук страницата и сайта на училището
  3. Провеждане на открит урок в гимназиален етап от участник в мобилност по КД1.
Декември
2018г.







  1. Провеждане на вътрешноинституционално обучение  по тема"Нови методи за решаване на конфликти, стратегии за мотивация и съвместна работа”
  2. Обогатяване със снимков и учебен  материал на блога, фейсбук страницата и сайта на училището.
  3. Провеждане на открит урок от участник в мобилност по КД1.
  4. Организиране на коледен базар с ученици и учители.
  5. Организиране на Коледен концерт „Да бъдем позитивни, щастливи и мотивирани”.


Януари
2019г.




  1. Провеждане на вътрешноинституционално обучение  по тема„Социалните медии и уеб решения за класната стая”
  2. Обогатяване със снимкови учебен  материал на блога и сайта на училището.
  3. Провеждане на открити уроци от участници в мобилност КД1
Февруари
2019 г.



  1. Провеждане на вътрешноинституционално обучение  по тема„Използване на таблети и смартфони като образователен инструмент”
  2. Обогатяване със снимков и учебен материал на блога, фейсбук страницата  и сайта на училището.
  3. Провеждане на открити уроци от участници в мобилност по КД1

Март
2019 г.



  1.  Организиране на Кръгла маса с цел споделяне и популяризиране  на добри педагогически практики с директори, педагогически специалисти, експерти от РУО, родители, обществен съвет  от проведени мобилности и организирани обучения  на училищно ниво.


  1. Подготовка и разпространение в местни вестници и Община Горна Оряховица.
Април
2019г.






  1. Организиране на Кръгла маса с цел споделяне и популяризиране на добри педагогически практики с неправителствени организации.
  2. Подготовка и печат на анкетни карти на тема”Какви иновации използвам в своята работа след проведените обучение и как това повиши резултатите на учениците и тяхната мотивация”.
  3. Подготовка на въпросници към родители”Какви промени и как оценяват мотивацията за учене чрез използваните иновации в учебния процес”




Май
2019г.




  1. Разпрастранение на блог от виртуални ресурси в E-Twinning, Facebook, LinkedIn, Twitter
  2. Изработване на филм „Четирите К - Конфликти, Комуникация, Креативност, Компютри” и разпространение във Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram
  3. Завършване на дневник по проект„Четирите К - Конфликти, Комуникация, Креативност, Компютри”
  4. Попълване на финален отчет по проект„Четирите К - Конфликти, Комуникация, Креативност, Компютри” по „Еразъм+”, КД1



Няма коментари:

Публикуване на коментар