Анкетни карти за учениците, техните трудности и интереси, и последващ анализ-презентация, представена на педагогически съвет и пред Обществения съвет.
АНКЕТНА КАРТА №1 ЗА УЧЕНИЦИ ОТНОСНО УСПЕВАЕМОСТТА ПРИ ОБУЧЕНИЕТО
Оценката от анкетната карта ще послужи за анализиране на резултатите доколко се усвоява учебното съдържание и какви са интересите на ученика.
1. Вие сте ученик в ………клас.
2. Как оценявате своя успех в училище?
а/ като слаб
б/ като добър
в/ като много добър
г/ като отличен
3. Колко време отнема подготовката на уроците за следващия учебен ден?
а/ не се подготвям
б/ до 1 час
в/ между 1 и 3 часа
г/ повече от 3 часа
4. Смятате ли, че имате нужда от повишаване на успеха си в училище?
а/ да
б/ не
5. Доволни ли са родителите ви от успеха, който показвате в училище?
а/ да
б/ не
6. Кои учебни предмети най- много ви допадат в училище?
а/ природоматематическите науки
б/обществените науки
в/техническите науки
г/ спорт
7. Използвате ли допълнителна литература при подготовката си?
а/ да
Ако отговорът ви е да, моля посочете каква и откъде черпите информация
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
б/ не
8. Какви са вашите интереси?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
АНКЕТНА КАРТА ЗА УЧЕНИЦИ
(I – IV клас)*
КАКВО МИСЛИШ ЗА ТВОЕТО УЧИЛИЩЕ?
Училище .......................................................................................................................................
Клас ................................................................................................................................................
Не пиши името си на листа.
Въпроси
|
Да
|
През повечето време
|
Понякога
|
Не
| |
1
|
Харесва ли ти това училище?
| ||||
2
|
Научаваш ли нови неща в часовете?
| ||||
3
|
Интересно ли ти е в училище?
| ||||
4
|
Учителите държат ли се добре с теб?
| ||||
5
|
Другите деца държат ли се добре с теб?
| ||||
6
|
Получаваш ли помощ от учителите, когато имаш нужда?
| ||||
7
|
Има ли към кого да се обърнеш в училището, когато имаш нужда от помощ?
| ||||
8
|
Имаш ли да учиш много в къщи след като се върнеш от училище?
| ||||
9
|
Гласува ли ти се доверие да правиш нещата самостоятелно?
|
Какво харесваш най-много в твоето училище?
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
Какво би искал(а) да се промени в твоето училище?
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
Искаш ли да кажеш още нещо за твоето училище?
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
Няма коментари:
Публикуване на коментар