вторник, 18 декември 2018 г.

СУ „Георги Измирлиев” е сред първите десет в престижен международен конкурс

Видео ръководство, създадено от ученици на СУ „Георги Измирлиев” и техни румънски партньори, спечели осмо място и премия от 1000 евро от престижен европейски конкурс.
През месец октомври 2018 година ученици от гимназиален етап в училището се включиха в междуучилищното състезание в Consumer Classroom. Изискването беше да се съставят отбори от ученици от различни европейски държави, които заедно изготвят проект по ключова тема, свързана с потреблението.

Партньори на учениците от Гимназията станаха техните приятели от Liceul Technologic "Constantin Bursan" Hunedoara, Romania, като двете училища участваха съвместно в  разработването на проект „Върховна училищна екскурзия“.

Целта на проекта е да се създаде видео ръководство, което  да предоставя набор от най-добри практики за планиране на бюджет и предлагане на най-добрите опции по отношение на цени и влияние върху околната среда, при резервацията за училищна екскурзия.

В днешно време на тийнейджърите им се налага да боравят с пари по различни причини: такси за мобилни телефони, храна и транспорт при посещаване на училище и разходи за обучение или забавление. Как обаче младите хора планират изразходването и спестяването на парите си?

Учениците от двете училища изработиха общ проект „Adventure time“, които беше  публикуван на уеб сайта на Consumer Classroom и беше оценен от жури в състав от 8 европейски експерти в областта на образованието, финансирането и политиката за потребители. Всеки член на журито оценяваше  изпратените над 15 800 проекта, въз основа на определени критерии.

Видео ръководството – филм със заглавие „Adventure time“ на учениците на СУ „Георги Измирлиев“ е класирано на осмо място в престижното международно състезание и  като награда училището получава сумата от 1000 евро.

Видео ръководството може да гледате на следния линк:

https://www.youtube.com/watch?v=J-NK4JgVUp4&t=1s&fbclid=IwAR1OhMNFq30WxbK4KQTSE1zN_YtyFmUGSDqCPDmFjy3bInL18mrRDj22Upg

Няма коментари:

Публикуване на коментар