неделя, 2 юни 2019 г.

Резултати от проекта „Четирите К - конфликти, комуникация, креативност, компютри”


В рамките на едногодишния проект учителите, участвали в мобилността проведоха:     
4 подготвителни вътрешноинституционални обучения - преди осъществяване на мобилности;
8 вътрешноинституционални обучения;
4 представяние на проведените обучения пред партньори в образователния процес;
2  кръгли маси;
8  открити практики и
4  интердисциплинарни урока.

Резултатите бяха разпространявани чрез: вътрешноинстируционални обучения, семинари за учители и родители от региона, брошури, блог с материали от обучението , който е обогатяван постоянно и, снимки на дейности, свързани с проекта, Фейсбук страница и също така уебсайта на училището. Информацията може да се използва като учебен ресурс за разработване на други обучителни материали.

В      училището бяха сформирани 38 групи по интереси: спортни клубове, тъкачество, предачество, театър, музика, рисуване, групи за деца с обучителни затруднения. Ръководителите на тези групи преминаха обучение за прилагане на неформални методи за обучение, които след това бяха представени пред публика с разнообразни изяви.

В     рамките на едногодишния проект учителите, участвали в обучнението проведоха:

Вътрешноинституционалнионни обучения на теми: 1)Подробна информация за проекта и проведеното обучение по програмата,цели, дейности , европейски опит , европейски образователни портали, дидактични игри.2)Възможностите на Erasmus+, КА1.3)Тренинг – „ Най-атрактивни игри, които можем да използваме в обучението”. 4) Кръгла маса с неправителствени организации и обучение на педагогически специалисти на тема „Неформалното образование в помощ на формалното” 23.02.2018. Бяха създадени

блог на проекта https://spiceupformal.blogspot.com/2017/05/blog-post.html Фейсбук страница, https://www.facebook.com/Spice-Up-Journey-133890827251187/
Уебсайт на училището- http://sou-gizmirliev.jlsoft.eu/ където се публикуваха дейностите по разпространение.
Май, 2017 - Комисия за работа по проекти публикува критериите за подбор на участници в обучението в блога на проекта. Проведен е тест за определяне на ниво по английски език.Юни , 2017- Провежда се процедура за избор на участници в обучението. През август е избрано лого на проекта. Подготовка на училищни учебни планове за новата уч. година с включени часове по чужд език, приложни изкуства, плуване, фитнес.

През септември, 2018-анкета за очакванията на ученици и учители към проекта и анализ на резултатите.Септември- родителски срещи – избор на часове по приложни изкуства, тъкачество, плуване, фитнес.Допълнително са създадени 38 групи по интереси по проект – Твоят час. Срещи с родители и учители , местна общественост. за запознаване с дейностите, в които ще участват ученици . Запознаване на родители с проекта „Разчупи формалното образование народителска среща-17 септември. Изработване на план за квалификация. Изработване на презентация с материали от проведено обучение през м. юли и запознаване на педагогическия съвет.

Октомври, 2017- вътрешноинституционална квалифакация на тема „Еразъм + и ползите за българското образование.
Вътрешноинституционални квалификация-обсъждане дейностите по проектите на КД1. 9 октоври-обучение на учителите „Разчупи
формалното образование”. Попълване на анкета от учениците – какви са очакванията ми при включването им в подобни
групи.Ноември, 2017 обучение- „Как да напишем успешен проект по Еразъм Плюс КД1”-публикуване на статия на същата тема.29
ноември открит урок по математика за дигитална учебна среда, в трети клас- открита практика по човек и пророда.14 ноември –
Коучинг и наставничество – обучение на 26 пед. специалисти. 28.11. – използване на онлайн инструменти по чужд език– вътр.
квалификация.
Декември, 2017- Конференции за запознаване с целите и дейностите по проекта - с ученици, учители и училищен персонал, родители, общественост. Изработване и публикуване на брошура.

Януари, 2018- Обучение в практически игри и неформални методи по проект „Разчупи формалното образование" 17.01.2018 г., проведено с преподаватели в начален, прогимназиален и гимназиален етап. Проведено обучение с учителите как се попълва и работи с документация по КД1.Февруари, 2018- Организиране на кръгла маса с неправителствени организации в СУ “Георги Измирлиев“ на тема „Неформалното образование в помощ на формалното“, Проучване качеството на обученията по проекта чрез числови карти. 27.02. – интерактивен упок по бълг. език и литература в 4 в клас.Провеждане на открити уроци в начален етап

05.02.Обучителна организация беше поканена да обучи 26 пед. специалисти в неформални методи.Март - обучение на колеги за неформални методи. Урок в музея, Урок в Районния съд и пресъздаване на съдебен процес. Провеждане на открити уроци в прогимназиален етап . Април 2018- Неформално обучение с шести и девети клас. Създаване на Еразъм корнър. Май -„Тормоз и агресия”-открит урок, проведен от наши учители и техните ученици в трети клас в детска градина. Попълване на числови карти , отчитащи повишаване нивото на знания и компетенции на учениците. Попълване на анкети сред с ученици, учители и училищен персонал, родители- как се е повишила мотивацията за учене на децата. Изработване на презентация с обобщените резултати от направените анализи и изводи за устойчивостта на работата по проекта. Юни, 2018- Форум на младите педагогически специалисти „Предизвикателствата пред нас“. Юли , 2018- открити практики, отчет на дейността на учителите.



Няма коментари:

Публикуване на коментар